6 Augusti 2009

Ska jag behöva ha 3 meter långt blondt hår, upp pushade bröst,
vara översminkad och pinnsmal för att någon ska kunna tycka om mig... ?


pallar inte detta , killar är fan onödig skit -.-
men kan ändå vara så bra. (a'

& saken är den att jag tror att jag tycker om någon men jag är inte säker.
men så om igen så är det säkert fel kille...
bläh..

nu lägger jag ut en egobild bara för det..



nu ska jag nana, men ni får ha en bra natt ni som är nattugglor..
en annan orkar inte vara uppe längre..

10 dagar kvar sen börjar helvetet igen .___.


Kommentarer
Postat av: jimmy

väldigt het

2009-08-13 @ 17:59:56
URL: http://sjov.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!

2009-08-13 @ 18:26:27
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0