Dåliga Mikaela..

Hej bloggen!

Skolan idag var heeelt okej.
Lektionerna gick som dom skulle.
Hade även naturkunskap för första gången idag och det var
helt okej faktiskt. Liiiiite små konstig lärare, men det får
man la ta helt enkelt.
Smygtittat på dig idag igen , men vet inte om du märker
något. [aa]    hope not. ^^
anyway, jag har ett mega fucking problem and here
it is; 


Jag känner mig fruktansvärt dålig!
Pga att sen Per fick blodförgiftningen så har jag inte alls mått bra
men jag har gömt det i mig själv om man säger så och det har
lett till att jag inte äter längre ..  :/
äter ingen frukost, ingen middag hemma/skolan och knappast någon kvällsmat
längre och det är inte bra alls om man tänker på min migrän och 
att det över huvud taget inte är bra för mig....
Var inte såhär ifrån början, för då åt jag det jag ansåg vara mycket mat för mig.
men mamma och per sa att jag åt otroligt lite men jag tyckte det var mycket
och blev as mätt på det.. och nu detta..
Även att jag kan bli as hungrig så skiter jag i att äta för att det går över
efter ett tag..
nu så känner jag knappt av att jag är hungrig längre pga att jag har
om man ska säga "vant" kroppen vid att det är såhär nu.
usch, måste göra något åt det . men saken är den att när jag väl ska 
äta så tar det emot, jag kan helt enkelt inte äta ...
Vettefan hur jag ska göra ..
seriöst, jag kan fan inte ha det såhär men kan heller inte trycka i mig maten
jag inte vill ha.
HUR FAN SKA JAG GÖRA!? .___.

får fan panik , snälla hjälp mig ._.


Kommentarer
Postat av: eve

Det är verkligen inte bra att du slutar att äta Mikaela :/ Inget blir bättre av det. Försök att äta så ska du se att du får mer energi och krafter. Jag ska försöka vara ett så bra stöd jag kan i skolan och vill du nått efter skolan är det bara att ringa. Jag finns här!

2009-08-26 @ 19:56:58
URL: http://evelinanystrom.blogg.se/
Postat av: eve

sv: Vi fixar det! vänta så ska du få se! Vi ses imorgon <3

2009-08-26 @ 20:31:43
URL: http://evelinanystrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Prova aprikossorbet, (en sorts glas typ,) helt omöjligt att stå emot något så gott! Bättre att äta onyttigt än inget alls, och det kanske gör det lättare att äta nått annat? Se till att försöka äta det du tycker är gott

2009-08-26 @ 22:33:49
URL: http://mahahannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0