Filmtime

Här ligger jag och kollar på Mumien återkomsten för ca 20;onde
gången nu kanske. :p  dom filmerna är alltid lika bra. :d
var precis nere och poppade lite popcorn också, ett måste till film.
så nu ligger jag och mumsar på det, kollar på film och håller mig
social på msn. :)

Idag så har jag inte gjort så mycket.
vaknade först vid 10;00 och gick på toa men somnade om igen och
sov till 13;00 ;o   det var as härligt.
sen så har jag inte gjort mer än handlat och så har jag varit naturlivsmänniska
och plockat svamp idag. :d   det var härligt att gå i skogen faktiskt.
fast gick i shorts så fick lite rivmärken på benen. men men.

men nu ska jag fortsätta kolla på filmen. men ha det så bra allihopa
så hörs vi imorgon igen.


Kommentarer
Postat av: FS

sv: Ja sant!

Fast bestämde mig för att inte ändra nåt. Jag kan ju skriva om tomic ändå =)

2009-08-08 @ 21:55:40
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0