Halmstad hela dagen.

Japp, det är precis vad det har varit och det har varit såååå underbart!
Vi åkte vid 09;00 och begav oss till Vilshärad camping för att hämta upp
Peter med familj för att sedan bege oss till stranden. men dom skulle
slöa med att först fika osv så vi var på stranden vid 12;00
Anyway , vi låg där i 4 timmar och schtekte & badade.
 Det var såååå härligt. Det som var lite synd var att det var så mycket
maneter där och det hatar jag så blev inte så jätte mycket plaskande
för mig idag men brännan, den har jag bättrat på. ;o Jesus, såg det nu när
jag stod i duschen hur vit jag var där bikinin hade varit. Vill så gärna sola
 topless för hatar fan dessa ränder ... -.-'
Jaja..

Imorgon så kanske det blir att åka och sola och bada igen fast då blir det
 nog att vi drar till falkenberg eller hagön. :>
& så ska jag försöka köra lite bil med papi imorgon. :d
hoppas på en bra dag i alla fall. :) sover nog kanske hos honom och åker
med honom i lastbilen på måndag. :) får se.
men nu ska jag spela lite spel på internet sen kanske kolla på någon film. ^^
vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0