Hej bloggen.

Allt är verkligen skit just nu..
Har knappast sovit något i natt pga att jag vaknade vid 02;00
av världens jävla migrän så fick gå in till mamma och be om
migrän medicin och märkte att hon var vaken, då kan ju inte hon
sova pga att hon tänker på för mycket det här med Per.

Han fick ju komma hem i söndags, som kanske inte alla vet, efter
att ha varit på sjukhuset i ca 2½ vecka.
Han har mått jättedåligt enda sen han kom hem och har bara legat
i sängen hela tiden och spytt nästan hela tiden.
& nu idag när jag kom hem så skulle vi äta och då skulle han försöka
äta med oss pga att han har inte ätit något sen i förrgår.
Så börjar vi äta och han tar en liiiiten tugga av kycklingen och säger
efter ett tag; Nej, detta går inte. och så börjar han gråta!
Dels för att han är så otroligt hungrig och inte kan äta men mest för
att han mår så dåligt över hela situationen. Så nu har vi varit tvungna
att hämta ut ny medicin till honom + att vi måste ge honom vätske
ersättning så han får i sig det han behöver.
Men känns så himla jobbigt att behöva se honom såhär och jag, även att
jag inte visar det, bryts ner totalt av detta!
Vill inte visa mig så jävla svag som jag är i mig själv just nu, har ingen
ork till något längre. Vad hände med glada Mikaela? Funderar på vart
"jag" har tagit vägen .__.

+ att jag vill säga till Becca, jag finns här för dig gumman.
Även att jag själv mår skit just nu så hjälper jag hellre dig för du behöver
inte detta gumman! Finns alltid här för dig, vilken tid på dygnet det än är
så kan du ringa eller smsa mig om du vill prata.
Älskar dig gumman. <3


&
så vill jag säga ett stort grattis till Camililla som idag faktiskt
fyller stora 17 år. :D
Ett år närmre 40. ;d

Vad har jag gjort annars idag?
Jo, jag har varit i Gislaved (stannade kvar efter skolan) och lekt med
Karin & Hannes. Vid ica så mötte vi även Marcus och senare så kom
Jens och Sassie och äääännu senare så mötte vi även Roger och
någon av hans kompisar, så vi hade det trevlans faktiskt.
Bestämdes att jag, Karin, Hannes och Marcus någon dag ska åka
till Jkpg tillsammans. Ska även umgås med folkish i helgen, ska bli
riktigt trevligt. Alltid skoj att lära känna nytt folk. :>



Nej, nu ska jag gå och ta ett lååååååååångt bad!
Men vi hörs kanske i ett annat inlägg senare.
byyye.




Kommentarer
Postat av: Karin :)

Men gumman du ÄR stark! Du är stark som vågar skriva om det...



Finns för dig <3

2009-08-31 @ 19:49:03
URL: http://mypeace.blogg.se/
Postat av: eve

Du är en fantastisk person Mikaela som så rakryggat gör allt för andra när du själv mår dåligt. Jag finns här för dig om du behöver prata och ska göra allt jag kan för att göra skoltiden uthärdlig. Du är en otroligt fin vän. Sluta inte hoppas och ge inte upp för någonstans kommer det att lösa sig!

Finner inte riktigt ord för det jag vill säga men jag hoppas du förstår. Och även om du kanske inte tror på det eller om det inte spelar någon roll så ska du i alla fall veta att jag ska be för dig & din familj. Härda ut, det kommer komma en ljuspunkt!

Styrkande kramar från Eve <3

2009-08-31 @ 21:16:19
URL: http://evelinanystrom.blogg.se/
Postat av: Becca

tack mikaela du är underbar, älskar dig <3 och jag finns här för dig också! förstår din siuation..

2009-08-31 @ 23:10:31
URL: http://bexxan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tänker på dig, vet hur det är att vara i din situation just nu.

2009-09-02 @ 18:11:22
URL: http://mahahannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0