Hej bloggen.

Blev inget körande idag pga att papi inte kunde ta sig hit, synd.
Men jag han där emot med att vara duktig och klippa och laga
gräsklipparen. Skulle hämta en skiftnyckel och trodde jag inte skulle
hitta någon, men jag hittade 6 st. xd    haha, märks inte att per
är bilmekaniker va? neeeeej, vad får mig att tro det..
anyway, har hunnit plugga lite också, duktigt av mig tycker jag.
sitter och planerar lite inför helgen, det är ju stadsfest i eksö då
och planerna är ju att man ska upp men ah, det är ju vart man
ska sova för någonstans. men det löser sig nog.

men nu ska jag vara lite social med folk på bdb och msn sen
så har jag tänkt att dra mig till sängs (fast jag ligger redan där) men ändå. :d
godnatt allihopa och sov så gott. :>



här har ni ett klipp som jag måste rekomendera.
old, jag vet. men roligt som fan. ;d




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0