Hejsan allihopa.

Som ni ser så har jag ny desing på min blogg och jag älskar den!
Otroligt stort tack till Karin som fixade den åt mig, love you!

natten spenderades i gvd och det var otroligt roligt. xd
på kvällen så var det spindeljakt, fyfan alltså. xd
idag så har jag lekt med josefina , becca & camilla och det var
roligt för jag har inte träffat dom på aaaaaas länge!

när man kom med bussen till reftele så stötte man på nemo, stoffe & co
så då blev det att man umgicks med dom tills nu, kul att se att dom
lever iaf. :)   så det blir att umgås med dom imorgon igen.
dom kommer la runt 2 tiden så man hinner vakna. xd
& när man kom in på rummet idag så var det precis att mamma hade varit
en tankeläsare för hon hade fixat iordning på mitt rum i min hylla osv.
jag och camilla hade precis suttit och snackat om att göra om osv.
lääääskigt värre.^^

och update om per; han har inte mått bra idag.
men dom sa i och för sig att det kommer att gå neråt första veckan
att han kommer att må skit .__.
men men.. 

& kevin har rakat av sig håret han med. :p
så det är han, per och nemo nu ^^

nej, nu ska jag ner och äta lite, har bara käkat frulle idag.
så ni får ha det så bra allihopa så hörs vi förmodligen imorgon igen.

/ over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0