herre gud..

Hur fan kan man falla för någon så som jag har gjort?

Jag är så jävla glad att jag tryckte på den bilden, jag är så glad över
att min nyfikenhet ledde mig till att skriva till dig.
Jag är glad över att du började prata med mig.
Men jag är nog mest glad över att du ville träffa mig, trodde jag hade
förlorat min chans att visa att den du trodde att jag var inte fanns..

Att få umgås med dig har gjort mig så otroligt mycket gladare, jag trodde
inte att någon kunde få mig att må så pass bra som jag har gjort de senaste
dagarna och du ska veta att det är något speciellt med dig, något du har
eller något du gör har fångat mig..

finns så mycket jag vill skriva men vill nog helst få fram det i ord till dig
öga emot öga istället för att du ska behöva läsa det på internet..
men innan jag ska våga så vill jag veta hur det blir.
usch .__.


tycker om dig så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0