I´m back

dessa dagar har faktiskt varit ganska okej ändå även att dom kom hit.
vi åkte till ullared i fredags och där införskaffade jag mig 2 till
hello kitty saker, mycket nöjd med det andra jag köpte också.
igår så var i på high chaparral pga att mina kusiner ville dit och 
min morbror och hans sambo har inte varit där på as länge.
själv så kan man ju åka dit när man vill. :p
anyway, jag hade otroligt roligt. :>
vi kollade på showen, åkte tåget, åkte båten och det bästa var att
när vi åkte båten så hoppade vi av i "old mexico och det kändes
precis som att man var utomlands!
kom med båten ifrån havet och hoppade av och möttes av "mexikanst" folk,
mexikansk musik och när man satte sig vid uteserveringen så var det precis
så, pricken över i;et. det var folk överallt som drack cider och öl och skrattade
och hade roligt, solen gassade och allt var underbart!
varför ska man utomlands för när man har chappis? ;s
haha.

idag så kom per hem . :d
han mådde bra bara att han var otroligt trött. han ville bara lägga sig i
sängen, sin säng och få sova. :p
underbart att ha honom hemma!

denna veckan vet jag inte hur social jag kommer vara.
fall jag kanske åker till skåne eller jkpg imorgon eller om jag leker
med camilla. sen kanske jag åker till eksjö i veckan och så ska
vi kanske ska till liseberg i helgen.
tar med mig en friend också I guess.
vi får se . men nu ska jag fortsätta sätta upp självlysande stjärnor i taket
och leta vidare efter min kamerasladd.

/ over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0