Jag är säker, jag är kär!

Sitter och kollar på stjärnorna och allt jag kan tänka på är dig.
Hur gärna jag hoppas att allt löser sig så att du kanske kan
vara som vanligt imorgon? .__.
Du anar inte hur mycket du betyder för mig .
förstår som sagt fortfarande inte hur du har 
kunnat ta en sån stor plats i mitt hjärta alla redan..

jag vill inte se dig ledsen/nere, det skulle bara få mig att må
sämre än vad jag gör just nu.
jag håller fast vid mitt ord att jag finns för dig om du vill prata för
jag märker att det är så mycket mer än bara det.


ÅÅÅHÅ, du är så underbar David.
Ja allihopa, David är hans namn och han betyder otroligt mycket
för lilla mikaela.
mikaela vill att david ska inse den delen!
mikaela vill inte se david ledsen.


låter dig vara för kvällen så du får tänka genom allt det som har
kommit till dig under dagen.
men som jag skrev till dig, jag bryr mig om dig och är det något
så finns jag där.
vet inte om du ens kommer läsa detta men du vet hur jag känner
för dig även att du kanske inte just nu vill att jag säger det.

att vänta kommer kännas som en evighet just nu.
I just wanna hold you...

Jag tycker om dig David . :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0