kärlek...?

Hur fan kan man tycka om någon på såhär kort tid..?
är jag helt jävla dum i huvudet eller är jag faktiskt kär..?

för saken är den att det pirrar i magen när jag ser honom.
jag blir så fucking glad av bara sms ifrån honom.

men usch, nej!
det är inte att jag är kär...
det känns så fel och för snabbt...
känner mig som en fucking idiot just nu...

eller kanske?
det känns ju så bra på något sätt.
han verkar ju så himla speciell,
inte som alla andra..?

nej jag är så jävla osäker på denna situation
så det finns ju inte.
men vad fan gör jag ?
åååååh..

blir fan galen av detta..
är jag kär?
är det bara någon känsla?
vill han ha mig isf?
vad tycker han om mig?

finns så mycket man vill ha svar på  .___.
men vill få säga att han är... han är något för mig,
något som är speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0