Otroligt bra dag. :d

idag så vaknade jag upp hos emma och åkte hem vid 12 tiden.
sen så har man bara suttit och drygat, duschat osv.. sen vid ca 5
så åkte jag med mamma och per ut till motorbanan för dom skulle
köra där ute idag, vet inte vad det var. anyway. det som är viktigt är
att jag fick åka med . :d en utav mammas kompisar körde lite med
folk runt banan men jag fick vara v.i.p och gå före alla för att åka med i
hans audi rs4 i 225 km/h. :d   Det var aaaaas nice, bästa dagen i mitt liv. eller ah, nästan..

i alla fall, nu ska jag ner och förbereda sakerna till grillen.
men ha det bäst ni folk.


Grilltips;

Ta fram en foliebit.
Ta 1-2 morötter (beror på hur många ni är) skala och dela på mitten
sen dela dom till smala stavar och lägg sedan detta i foliet.
Ta 1 vitlöksklyfta (detta beror på hur mycket man själv vill ha) och antingen
dela den i skivor eller pressa över morötterna.
Häll sedan lite olivolja över detta och vik ihop foliet.
Ha det på grillen i ca 10-15 minuter, det beror helt på.
Titta efter dom efter 5 minuter så ser du själv.

Smaklig måltid.  







& Andreas, du är elak. ;d
Slaget/slagen kommer när du minst anar det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0