rubrik

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här idag..
Kan väl börja med att skriva att jag har gjort såhär mycket idag;

* ------

alltså inget...
sov till 12 halv 1 någon gång och har verkligen sovit as gott i natt men en
sak som skrämmer mig är att jag somnade med mitt nattlinne + bh på
mig men när jag vaknade så låg bh;n på golvet och nattlinnet i hörnet av
sängen där jag hade tagit det igår. scary like hell. ;s
anyway, funderar starkt på att åka till eksjö snart igen, komma ifrån denna
hålan lite vore inte hel fel.. just nu så håller jag på med varma mackor
också sen så vet jag fan inte vad jag ska göra...
får väl se, blir väl dryga vid datorn som vanligt..

men nu ska jag vara social på msn.
men folket, ni får ha det bra så hörs vi imorgon igen. :)







du är fin.   ;*


Kommentarer
Postat av: Da Phooool

someone had a pretty wild night :o, do like!

2009-08-04 @ 21:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0