Så underbart lycklig!

1. Löste problemet jag hade skapat igår.
2. Det går otroligt bra för min blogg i statistiken.
3. Går uppåt på kärleksfronten.

Kan det bli bättre just nu? :d
Tror nog inte det. ^^
Skolan idag var otroligt bra, fick ju lite ögongodis. [aa]
Hade även 2 nya kurser idag;

* TSP  = teckenspråk
* Hälsopedagogik

Och det var faktiskt riktigt intressant måste jag säga. :o
Teckenspråk är otroligt roligt och man hade ju lite för tur för jag kunde
ju redan alfabetet och så har man läxa i det tills imorgon också att
kunna "säga" sitt namn och kunna alfabetet utantill. :>

Hälsopedagogiken var väldigt intressant faktiskt. :d
känner att det kommer att vara väldigt givande. :)

Pratade även med Per idag och han mådde bra, han var otroligt trött bara.
Dom har även satt igång behandligen idag igen så han har suttit
kopplad sen halv 11 och ska vara det tills 19;00  
jobbigt värre .___.
Men på lördag så får han komma hem om allt blir som beräknat. :d

Men nu ska jag vara socialus påus msnus ett tag & vi kanske
hörs senare ikväll. :)
Tack för att ni läser min blogg. :d


Kommentarer
Postat av: Anonym



hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-24 @ 19:10:03
Postat av: Anonym

Okej vad bra att det går framåt, vad har hänt med din kompis per?

2009-08-24 @ 19:43:31
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0