Ursäkta mig!

Att jag inte är så värst social med att skriva vad som händer osv.
Tänkte mig en liten update nu.

Fick träffa Per igen idag och det kändes som vanligt.
Kändes lite konstigt att se honom utan hår bara för nu
är precis allt borta! : /
Han mår bra i alla fall och har fått en slang inopererad i 
halsen nu så dom slipper sticka honom när dom ska ta
prover osv.

Nämnde förra veckan att jag var kär också, jag vet inte så mycket
om det längre.
För som alla vet så är kärlek komplicerat.
Men jag hoppas på det bästa och hoppas på att han kan
ge mig en chans i alla fall. :>

Nu så ska jag ner och äta och sedan bege mig ut till motorbanan
för att träffa trevligt folk och grilla osv, ska bli riktigt nice.
men ha en fortsatt bra kväll så kanske det kommer ett inlägg till
senare ikväll.


Kommentarer
Postat av: Emma [foto]

kikar in^^

2009-08-23 @ 15:37:51
URL: http://megafoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0