Hej..

Vet, dålig update igen men har inte funnit energi till att skriva i helgen.
Den har iaf varit bra ( precis som mina helger brukar vara nu )
Fredagen så var jag hemma hos Mattias på kvällen och sov även över
där pga att på lördagen så ville han dra med mig till Jkpg med hans syster
och hennes pojke, hans andra syster var också med.
Hade mycket trevligt men blev ingen shopping för min del pga att jag var
ju i Halmstad förra tisdagen så visste ju redan vad som fanns i affärerna osv.
Vi var hemma runt 6 tiden och då var det meningen att vi skulle hem till mig
pga att jag var ensam hemma mellan lördag-söndag men vi kom inte
hem till mig förrens 21;30 ca. men men, bättre sent än aldrig.
när vi väl var hemma hos mig så var det mys i badet som gällde, underbart.
efter det så lagade vi mat och kollade på någon random film på tv.
sen så bakade vi pepparkakor. :D  Det var jätte skojsigt och lyckat blev det
också, vi var klara ca 04;00 på natten. x'd   men det var det värt med tanke
på att det var kul.
söndagen, vad hände då... vi sov till ca 16;00, eller låg iaf i sängen tills dess.
sen så tog vi det bara lugnt resten av dagen, han stannade även denna dagen
också vilket jag inte hade något emot.
så han tog bussen med mig idag på morgonen istället så jag fick en extra natt
med honom. <3
nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 12.05 så jag kan åka hem.
mår inte bra alls med migrän, illamående och är yr så känner att skolan är
inte the place to be just nu.
så det blir hem, äta något sen sova resten av dagen. orkar ingenting just nu.



men ni får ha en fortsatt bra dag folket så kaaaanske jag skriver
något skojsigt inlägg senare.
byeee. ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0