Helgen & bara 10 dagar kvar till JULAFTON. :D

Helgen har spenderats så att jag har varit hos Mattias mellan
fredag och lördag & runt halv 8 tiden på lördagen så kom
papi och hämtade mig hos honom så åkte jag vidare hem 
till honom och hade det trevligt med film osv. :>
Idag har varit en slapp dag, steg fan upp halv 11 idag.
Är så stolt över mig själv. Åt frukost och sa bye bye till papi
som skulle iväg och jobba. Sen så blev det att sätta sig vid
datorn och glo lite. Runt halv 2 tiden så slängde jag på tv;n och 
tittade lite på den. Scrubs tittade man ju självklart på också.
Kom även på idag vad man ska önska sig av mamma & per
och vad man ska önska sig av papi. :)

Denna önskar jag mig av mami & Per;


och av pappa så önskar jag mig ett otroligt snyggt armband jag har
sett nere på smyckes affären vi har här i Reftele, riktigt fint är det.
Mamma sa nämligen att kameran får jag önska mig i födelsedagspresent
istället och kissekatt eller hund får jag skaffa när jag flyttar hemifrån.
men men, ^^
så nu är det bara att hålla tummarna över att tomten tycker att jag
har varit en snäll kicka i år . (aa)

Nu när jag har varit duktig och pluggat lite idag så ska jag ta
mig ett varmt och skönt bad tycker jag. ^^
får se fall mattias ringer mig sen med. pojken var ju otroligt trött
idag och somnade i tele innan. så får se som sagt fall han ringer
upp mig. :)
men ha en bra kväll folket så ska vi se fall jag kanske skriver
något skojsigt sen imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0