Helgen har varit fuckad.

M-mh, om den har!
Jag har gjort saker jag har ångrat, saker har hänt som man
inte vill ska hända osv. Men en del har löst sig.
Jag säger bara tack gode gud för en helt underbar pojkvän!
Han är mitt ljus i livet, den jag vänder mig till hedanefter!



Idag; så har jag varit i Ullareeeeeed med mamma och Per.
Vi skulle ju ha åkt dit i fredags egentligen men det blev lite
ändrade planer på den biten.
Vem var där om inte självaste Erik Grönwall och han hade
uppträtt på scen vid 11;00    missade det men inte gråter jag
floder för det pga att jag har inte följt idol men har ju vetat
vem han är osv.
han såg konstig ut irl må jag säga, lite annorlunda i håret osv. :p



Jag måste bara få skriva detta;

Efter jul-lovet så lämnar våran kära klasskamrat Nur oss
för att flytta tillbaka till skolan i Halmstad.
Jag hoppas att han förstår hur saknad han kommer vara
av oss alla.
Han har blivit en sådan stor del utav våran klass, eller ska
jag säga "bf-familj" för det är ju så vi är. 
Nur, jag kan bara säga att jag kommer sakna dig sjukt mycket.
Har ju en del roliga minnen med dig må jag säga.
Det är ju inte så att vi aldrig mer kommer att ses, men det
kommer ändå inte vara samma sak i klassen utan dig.
Hoppas du får det bra där nere men tänk på att 
aldrig glömma bort oss. :)




Men nu ska jag gå och nana.
Imorgon så blir det svenskaredovisning + andra lektioner.
Sen efter skolan så blir det den sista julklappen som ska
inhandlas. :) 
Får se fall man kanske leker med Mattias med, beror ju
på honom lite där faktiskt.
Men ha en fortsatt bra kväll folket så ska jag försöka bli
lite mer social här på bloggen.

Kommentarer
Postat av: E M M A ♥

Kommer sakna nur väldigt mycket :(<3

2009-12-20 @ 21:49:06
URL: http://emcaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0