Jippie!

Idag så har jag klippt mig och färgat håret, blev
mycket nöjd faktiskt. :D
Nahomes kommentar om det; fan vad sexig du är i håret! :o"
Kevins (min bror) kommentar; "helvete. :o syns verkligen att du har klippt dig. och fan vad snygg du är i den färgen. :o  Hade du inte varit min syster så!" HAHAHA.


Nu är det endast 2 dagar kvar till JULAFTON!
Jag längtar otroligt mycket nu, det erkänner jag. :D
Dels för att det är en sådan underbar tid på året men
mest nog för att då får jag ju min telefon! :D


( klicka för större bild )

Får ju tyvärr inte träffa Mattias på julafton, that's to bad.
Men han kommer ju hit imorgon och då ska vi ha det mys
med lite bakning osv. :)
Imorgon så slutar man ju även skolan och det känner man
nu att det är efterlängtar. :>
Dagen imorgon ser väl ut något såhär;



06;30 - Stiga upp för att klä på sig, sminka sig och bege sig till skolan.
07;35 - buss till skolan. Byta julklappar med Hanna & Gb.
08;00-09;45 - sporthallen med lite folk för att spela basket och vänta på att skolan ska börja.
09;45 - samlas med klassen för att ha lite mysmys. :> Byta julklapp med Em's.
10;45(?) - konsert i samlingsalen.
11;30 - buss home.
ca 14;00 (15;00) - Hem till Hanna och umgås med folk osv. :)
( ingen satt tid ) - Mattias kommer. :) & efter det blir det bak . ^^
Men nu ska jag snart nana faktiskt. ^^
Men ha det bra så ska jag försöka uppdatera lite under morgondagen.
Natt natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0