JULLOV! :D

jaha, hur inleder vi jullovet då?
Jo, genom att tydligen missa den bussen som vi skulle åka med.
( vi ifrån reftele och ås )
Det skulle nämligen stå svarveltorpsvägen via reftele på våran
typ, men det gjorde det inte utan det stod värnamo så alla
antog ju att de inte var den bussen vi skulle med. Så där stod
vi och väntade på bussen som skulle ha gått vid 11;30.
& klockan tickade... den blev 11;40, 11;45, 11;55 så tillslut så
ringde Johanna till JLT och frågade vart våran buss var och då sa
dom att dom skickar upp en buss till oss...
Jag hoppade på först av alla och min första fråga till busschaffisen
var "så... hade ni glömt bort oss eller..?"  och hans svar var att
det hade gått en buss till reftele yada yada yada och vi var typ..
slarviga (?) som hade missat den. Men saken är den att det kan
väl inte vara hela ca 25 pers som har missat en och samma buss?
pff, helvete heller säger jag bara! men jag kom i alla fall hem.
Så nu sitter jag här i mitt nystädade rum och väntar på att gb
ska höra av sig. Ska ju leka med honom och Hanna idag. :)
Han ska hämta sig i sin traktor. :D   sen ska vi bege oss bort
till Hanna för att hämta henne sen så ska vi ner till skolan och
åka skridskor. Hur fan ska detta gå? xd
men men, det blir en trevlig eftermiddag med dom. :d
men nu ska jag fixa det sista här hemma sen vänta på gb's
samtal som sagt.
men titta, nu smsade han ju..
Måste dra nu , ha en treeeevlig dag allihopa. :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0