10 / 7 / 09

Hejsan alla läsare.
Idag så orkar jag nog inte skriva så mycket, vi får se.
Jag lyckades somna igår i alla fall, klockan var
03;34 sista gången jag tittade på den.

Vad har jag gjort idag?
Jag sov till 11;00 för då ringde mamma och väckte mig och frågade
fall jag ville följa med på STCC i Falkenberg imorgon och det
tackar man ju inte nej till.
Så det blir det imorgon.
Annars har jag inte gjort något speciellt, bara suttit vid datorn.
Jo, jag var ju nere på tempo för att köpa tidningen med Michael Jackson
som var med aftonbladet idag, love love love!
& där hade jag tur, för precis när jag satte foten innanför dörren
så var det som att himlen öppnade sig och det började verkligen
spöregna. ;o
Lucky me I guess.
Vi har haft myskväll här också, massa mys. ^^
Kex, ost, gurka, morötter, dipp och bara myst. :D

Sen så har jag tagit lite ego bilder idag igen, kände att det var dags
att uppdatera dom kanske . ^^
Här är dom, alla är kanske inte så himla fina.
Och ja, endel kort är samma pga att jag har redigerat dom mer än 1 gång.
                        


Det var alla. :P
Men nu ska jag kolla på film, ha det bra ikväll och sup lugnt.

/ over and out.



Kommentarer
Postat av: Felicia

Mumms på dig min lilla hallonbåt :D

2009-07-10 @ 22:40:20
URL: http://whentearsstops.devote.se/
Postat av: MizthaNguyen

svar: awuu jassså x) det minns jag inte riktigt men haha :) jaaaaa! vilken linje går du i? :P

2009-07-12 @ 03:57:58
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0