Eksjöresa.

Jaha, då har man varit osocial igen och det ber jag om ursäkt för.
Jag har varit i Eksjö en vecka nu och det har varit otroligt roligt. :>
Ganska gött att komma hem igen också..

Imorgon så läggs Per in och jag ser inte fram emot det kan jag ju säga..
Får hoppas att allt går bra och att han kan bli helt frisk!

Jag har för övrigt kört bil idag, första gången på väg och det gick
otroligt jävla bra kan jag ju bara säga. ;o
Lite svårt med avståndet till vägkanten men det gick!


Nu ska jag gå och bada, ska försöka att bli mer social nu när
jag väl är hemma.

och en sak till; JAG SAKNAR CAMILLA! <3


/
over and out.

Kommentarer
Postat av: Camillila

jag saknar dej med.

vi tjejer får se till att lösa allt när alla är hemma. <3

2009-07-27 @ 14:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0