En dag i Jönköping

Idag så följde jag med mami och Per upp till Jönköping
för att Per skulle ta massa prover osv.
Det gick bra, vi fick inte reda på något idag.
Och förresten , har glömt att berätta.
Han ska ju läggas in för strål / cellgiftsbehandling den
27 och då ska han ligga inne en vecka, vara hemma två
veckor, vara hemma en vecka vara borta två veckor och så ska
det fortsätta under 3 månaders tid. Förstår inte hur vi ska
orka detta, speciellt inte Per!
Han vill ju egentligen inte detta, men i och för sig.
Säg någon som gärna tar cellgifter... 

Anyway...

Lite happy var det idag iaf då Mikaela fick shoppa av sig lite. :D
Massa rea överallt, hann inte med allt så blir en vända till Jkpg näst 
nästa vecka igen. ^^
Detta köpte jag idag och jag är såååååå
 nöjd!


Långt linne + en vit bh.


Större/pösigare tröja med vitt linne under.
Jeans shorts
Två jättesöta diadem.


Ett as fint halsband ( som gick sönder efter en halvtimmes användning... men mikaela fixade det. :D )
Ett par turkosa örhängen.
Ros-örhängen. Söta. :>
Närmre titt på dom
|
|
\/



Sist men inte minst, största kärleken idag!
Jag absolut älskar dessa skor!
Jag hade kunnat sova med dom på!
LOVE THEM!


Nu är allt på som ska matchas (stavning på det?) 
vad tycks? :D




Tack för att ni läser min blogg.

/ Over and out.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag har nästan sånna skor :) väldigt lika. erkänn dom är sköna? jag har inte fått skoskav en enda gång och ändå får jag alltid skoskav av allt xD

2009-07-09 @ 00:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0