Förlååååt

Jag vet att jag har varit off ett tag men har inte funnit energin
till att skriva eftersom att man har inte haft en dag ledig på jag
vet inte hur länge..
Hemma ifrån Öland är jag i alla fall men nu är jag igång igen.
Igår så åkte jag till Eksjö och direkt när man kom fram så var det
bara att sätta sig i en annan bil och bli körd till stan för att jag och
min kära kusin Robin skulle se på bio; Harry Potter och halvblodsprinsen.
Mycket bra film faktiskt, men jag börjar undra om jag har missat en
film för jag hängde inte med ett skit i början. ;s

Aja..
Nu så ska jag vara social på msn sen vid 6 tiden så bär det av
till mormor för att grilla med familj + robin, carro och emelie.
Och imorgon så ska man ju se Lena & Orup. :d
P
epp som fan, ja!

Ha det göttans allihopa och ha en fortsatt trevlig dag.
/ over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0