Hej på er där ute.

Idag så sov jag till klockan 13;00 vilket jag inte har gjort på ett tag
nu så det var lite förvånande. Jag steg upp och direkt så åt jag middag.
Efter det runt 14;30 så åkte jag och Per till Gislaved , han skulle fixa endel
saker på jobbet. Efter det så åkte vi ut till motorbanan för att jag skulle
få köra. Idag så tränade vi mer på;

Mer dragläge.
Backa.

Och så tillkom lite nya saker;

Dragläge i ner och uppförsbacke. (alltså, stanna mitt i backen och sen fortsätta köra.)
Köra slalom.
Åka genom trängre utrymmen/parkera i trängre utrymmen.


Det var faktiskt otroligt roligt måste jag säga. :)
Sen så har jag bara suttit och latat mig och nu så tittar jag på film . :D
The moonwalker med Michael Jackson.
Det är egentligen ingen film. Det är en slags "film" där de har slagit ihop olika
musikvideos så att det blir en film och samtidigt så har dom lite "riktig" film
i det hela, riktigt bra om man är ett MJ fan. :)

För er som inte såg minnes secmonin så vill jag bara dela med mig av
detta känslorörande (finns det något ord som heter så?) klipp av hans dotter
Paris när hon säger en sak till publiken.
Jag börjar gråta varje gång jag ser det, jag lider med henne!




Och sen ett annat klipp som är lite mer happy som jag inte visste om honom.
Michael Jackson beatboxar. :o



det var allt för mig idag.
ha en bra natt.
godnatt. 

/ over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0