Nattbloggning.

Nu är det så att klockan är 02;30 och jag kan inte sova..
Tänker på så mycket just nu..
Mitt liv, jag i allmänhet, mina vänner, Per..
Och så har jag dagens ilandsproblem, jag är hungrig.
Och så är jag sugen på, hm.. hur stavar man det...
Nicky nut? Aja, ni fattar nog vad jag menar. Den chokladen.
Så imorgon ska jag ta tag i mitt liv och gå ner till banken och
sätta in mina pengar sen så ska jag fan köpa en sån.
Jag kommer la kunna ta ifrån den EN gång innan den
blir uppäten av min bror.

Btw, alla kanske inte har sett honom men här är min bror Kevin.


Lite mer än ett år gammal bild, ungen ser ut att vara så mycket äldre än vad 
han egentligen är , vilket jag är lite avundsjuk på. ^^
Gissa åldern? (ni som vet, tyst ^^)


Anyway, ska försöka sova nu sen så hoppas jag på
att i alla fall komma upp innan 13;00 imorgon. xd
Ska hinnas köra bil med I think.
Aja, godnatt.

/ over and out.

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

svar: awuuu njaa försöker iaf! :) känner jag typ dig? ^^:D:P

2009-07-10 @ 03:09:15
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Becca

sv; tack <3

jag är trött på några som snackar skit här nere bara.. och x är en person som heter liiiiinus (A)

missu to <3

2009-07-10 @ 11:14:52
URL: http://bexxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0