Öland.

Hej alla bloggläsare.
Nu sitter jag här på Öland och jag har det så jävla underbart. :d
Vädret är super, killarna är as heta och sällskapet är bäst!

Just nu så sitter jag och lyssnar på musik och vi grillar.
Världens sommarkänsla.
Öland, inget slår det säger jag bara! Love it.
Jag har aldrig badat så mycket som jag har  gjort igår och idag!
Badade i omgångar igår, underbart!
Både i havet och poooooolen. :d
Bättrat på brännan har man gjort också. :d
Imorgon så ska man bli ännu brunare, Emma du kommer inte slå mig. ;d
Hahahaha.

Igår kväll så var det trubadurkväll här och då var det jag, Kevin och Robin 
som höll igång placet totalt. :d
Jag och Kevin dansade så galet och höll på. xd
Och Robin var med och sjöng massor. Vi hade as roligt och ikväll så blir
det bara bättre. Speciellt med lite i kroppen, mohahah. xd


& Emma, hoppas att du gillade samtalet du fick av mig igår . xd
haha, vi var faktiskt inte fulla. ;o   (aa)

Men nu ska jag vara social här igen, ville bara skriva av mig lite.
Ha det bäst!
&, alla hälsar. ;d

/ over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0