Övningsköra

Hejsan hejsan . :>

Idag så har jag kört bil igen, var ett tag sen nu men jag kunde.
Gick otroligt bra faktiskt. Tränat dragningsläge och backning.
Sen så gick mamma in i klubbstugan (för er som inte vet så kör jag på motorbanan)
för att fixa lite med pengarna osv och då fick jag och kevin köra
själva i depån. Otroligt roligt och fort gick det, växellådan rök av
överbelastning. Hahah, nej kanske inte men när vi var borta vid
läktarna så blev motorn lite varm.
Det var nämligen så att både jag och Kevin älskar burnouts så vi lekte
lite där borta, det mamma inte vet har hon inte ont av.
Så där hade vi lite skojs. :)
Jahopp, då blir det Eksjö någon dag nu i veckan och då stannar man där
ett tag. Dels för att träffa och hang out med tha släkt men också för att träffa
sötnosen Rebecka. :D
Ska bli så otroligt roligt, sist vi sågs var i Augusti förra året, dagen efter
bröllopet så det är ju ett tag sen.

Måste ju få berätta att jag har en bil nu med . :D
Mamma sa det att passaten är hälften min nu, jag får nyttja den när jag vill
sen när jag har körkort (usch vad snart  det är!)
Hoppas ju på att kunna ta det iaf i Februari månad och dit är det "bara" 9 månader.
Så ja, man känner ju pressen. Men det ska nog gå fint, måste bara öva på att 
köra i backar osv också men det ska nog gå fin fint.

Men nu så ska jag chilla lite, ladda upp lite bilder och peppa inför filmen ikväll.
Parfymen; berättelsen om en mördare.
Den verkar sjukt bra!

Fransk thriller från 2006. Jean-Baptiste Grenuoille föds i mitten av 1700-talet på en fiskmarknad i Paris.
Han växer upp på ett barnhem och utvecklar en unik förmåga att känna dofter.
Av en tillfällighet hamnar han hos parfymmästaren Baldini som lär honom allt
om den ädla konsten att framställa parfym. Jean-Baptiste blir besatt av att bevara
dofter framförallt från unga oskuldsfulla kvinnor och han blir fast besluten att framställa
den bästa parfymen någonsin även om det innebär att han måste begå mord för att lyckas.

Åldersgräns 15 år.

Jag ska försöka orka skriva antingen idag eller imorgon om vad jag tyckte om den.
Sen så efterlyser jag även en bra blogg-designer.
Är trött på det svarta dystra nu.

/ over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0