Problemas...

Hej alla läsare, jag skulle uppskatta lite hjälp!

Det är så att jag tror att jag tycker om en kille.. men jag har
aldrig träffat honom.
Vi började prata ganska nyligen och jag tycker om att prata
med honom mer och mer för var dag. Jag blir alltid lika
"glad" när han loggar in. Lite smått svartsjuk eller så när han
pratar med andra tjejer också (sån är jag, :p)

Vad ska jag göra!? ;o
Jag vet inte ens om jag tycker om honom eller vad det
är för känsla... Ska jag träffa honom och se vad jag känner?
Jag vet inte om jag vågar träffa honom själv ens...


Åååååh, dagens ilandsproblem
...

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tycker ni ska träffas men på en plats med massa människor !! Man ska ge kärleken en chans även om man inte vet så mycket om den än ;D

2009-07-06 @ 09:01:05
URL: http://whentearsstops.devote.se/
Postat av: anonym

jag tycker först du ska fråga honom hur han vill ha det. om han faktiskt är intresserad osv

2009-07-07 @ 20:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0