1:a juni.

Aaah, känns att sommaren är här i alla fall.
Värmen dödar mig, var 35,7 grader idag när jag kom hem.
Trodde jag skulle dö.. :o
Så satte mig ute på altanen och pluggade istället för att
sitta inne och dega mig.
Fick i alla fall lite gjort.
Skolan var la okej den med, finns inte så mycket att säga.
Har "prov" imorgon i fritidskunskap, JIPPIE!
Mikaela har inte pluggat...   -.-'
Får ta och göra det efter att jag har duschat och käkat kvällsmat.
Jag & Camilla har i alla fall bestämt att vi ska åka och bada imorgon
om vädret håller i sig, mami kör ut oss. :D

Men nu har jag inte så mycket mer att skriva, tyvärr.
Men ha en underbar kväll allihopa så ses vi morgon.


otroooooooligt smex bild alltså. :o
hahaha.


/ Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0