Äkta vänskap






Låt mig berätta om något fint.
Något underbart.
Något fantastiskt.
Vet ni vad jag menar?
Vänskap.

Inte vilken vänskap som helst.
Utan den ni ser på bilden.
Vet ni varför?
För att den är speciell.
Det är det man kallar familj.

Dessa flickor finns alltid där för en.
De lyssnar och förstår en!
Har ni ingen som dessa så tycker
jag att ni ska skaffa för livet blir
så himla mycket lättare då!

De finns där i vått och tort.
På dåliga och bra dagar.
När du är glad och när du
är ledsen.
Finns inget mer underbart än detta.

Och flickor?
Vi alla har dåliga dagar men som tur
väl är så löser vi alltid det och det blir
alltid lika bra igen.

Ni ska veta att jag älskar er och att jag verkligen menar det när jag säger att ni är min andra familj. Den jag kan gråta ut hos, den jag alltid kan prata med!
Det känns så fruktansvärt bra att ha er runt om kring, så att man vet att man aldrig är ensam.
Ni är alla lika fina och betyder exakt lika mycket.
Glöm inte bort att ni är otroligt älskade. <3


/ over and out.



Ps; GRATTIS ANNA BAKKER PÅ 17;ÅRS DAGEN. :D
Tro inte att jag hade glömt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0