As dålig dag idag.

Har varit en såndär konstig dag för mig idag, en såndär pass dag som jag hatar.
När den börjar med att man är antingen sur eller glad på morgonen, sen i skolan
så är det upp och ner du är antingen glad eller sur där med.
Idag var det så att jag var glad på båda och skoldagen har gått upp
och ner faktiskt.
Vi fick veta att vi ska ha tipspromenad på måndag = bara en lektion så
då är jag nog "sjuk" eller något, för det känns så onödigt..
Sen så när man kommer hem så släpper allt och jag blir antingen as
arg eller as ledsen, idag blev jag as sur/arg över ingenting.
Eller jo, mest över den där jävla tenta uppgiften som ska in imorgon och
jag hade inte ens börjat typ och det är 6-7 uppgifter på den (men är klar nu)
och inte nog med det så var jag ju tvungen att plugga till den muntliga 
tentan som jag inte kommer kunna ett skit på..
Lovar att det kommer vara massa med minnet och hjärnan och i början
på dagen och eftermiddagen så kunde jag ingenting och nu helt plötsligt
så har allt vänt.
Jag är som sagt klart med uppgiften, jag kan mer om hjärnan och minnet och
aah, allt är allmänt bra. är fan helt sjukt. :o

have a nice kväll, för det ska jag ha.
/ Over and out.


Kärlek är som spöken.
Något många pratar om, men som få har
sett och som nästan ingen tror på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0