Bolmen

Idag så blev det Bolmen med mami, Per och Malin!
Det var mycket trevligt faktiskt.
Vi fick vänta i 20 minuter på färjan men det gjorde inte mig
något för då lekte jag turist och tog massa kort. (finns på CANDUFUCKFACE @ bdb)
Väl på bolmsö så åt vi glass och åkte runt och tittade
lite som turister ska göra. xd    haha, turister? nejdu..
Hittade en spännande skylt som visade vägen till någon gammal
sak som jag givetvis trodde var spännande att se. 
( älskar historia/gamla saker )  men när vi väl kom dit så var det
"häftiga" att se en jävla stor sten... ;s
Orkade inte ens gå ut och läsa på lappen vad det stod om den..
Vi åkte hem vid kvart i 1 tiden och åt pizza och nu så ligger jag här, efter
en lång stund av sittande på altanen och datorn .^^
har som sagt redigerat lite bilder så vill ni se dom så är det bara att
gå in på min bilddagbok.
Men nu ska jag gå ner och vara lite social med Malin innan hon åker
hem igen.

See yah folket.
/ over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0