Hissa & dissa



Idag så hade jag tänkt att hissa & dissa.

Hissen blir till alla som vågar visa sig i bikinis på stranden även att man kanske
inte har den där slanka fina kroppen. Stå på er, jag gör och jag älskar det!

Dissen går till de jävlarna som är så fittiga emot det här att Michael Jackson har
dött. Hur man kan vara så jävlig och säga "rätt åt honom. Peddot borde dö".
Hur fan kan man önska att en annan människa dör!?
& att ni är sånna jävla mediaslavar och tror på allt som säger och skriver.
VET ni att han har våldtagit någon pojke? nej! Så ni kan fan inte komma och anklaga
honom för något ni inte vet om!




För övrigt så vet jag att jag har varit dålig på uppdatering, ska försöka bli bättre
men som sagt så är det ju sommarlov nu så man tänker inte så mycket på datorn!
& just nu så håller jag på att svettas bort.
Så ska se vad Emma vill göra. Kanske sticker och badar, who knows.


/ over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0