Onsdag!

& jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte skrev igår!
Men hade inte orken och lusten ._.

Idag så har det varit en jävligt slapp dag!
Första lekionen så gjorde vi ingenting, satt bara
och snackade typ..
Andra lektionen samma sak där ungefär.
Sen så hade vi ingen lektion pga att datan var "inställd" för
alla som hade gjort provet vilket nästan alla hade.
Sen så skulle vi inte ha någon lärare på sista lektionen så vi
gick och fjäskade för våran svensklärare att vi kunde få en
uppgift istället för lektion att ta med oss hem och det fick vi.
Så tog bussen hem vid 13.05
Tog även följe med Felipe ner till stationen, nice pratstund där ja.
Vet inte vad jag mer ska skriva, har typ inte gjort något..
Eller jo, lekte ju med nemo ifrån 6-21.30 ca
Det var skojsigt, vi har inte lekt på as länge och på fredag så ska han
hon sova över hos mig, jippie. ^^

Men nu ska jag sova, hoppas alla sover gottigt i natt.
/ Over and out.




Kommentarer
Postat av: erika

så fin

2009-06-09 @ 13:35:21
URL: http://ouppie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0