R.I.P Michael Jackson <3

Michael Jackson drabbades vid lunchtid på torsdagen av hjärtstillestånd.
Klockan 12.21 lokal tid inkom larmet från Jacksons hem i Holmby Hills utanför Los Angeles.
Då ambulanspersonalen kom till hans hem fann de att han inte andades.
Hjärt-lungräddning utfördes av familjemedlemmar.
Jackson fördes genast i ambulans, under hjärt-lungräddning, till UCLA Medical Center i Los Angeles.
Polis och livvakter blockerade snabbt entrén till akuten på sjukhuset där Jacksons vårdades.
Fans strömmade genast till platsen. Stjärnans familj uppges har varit hos honom.
Innan beskedet om hans död kom lät fadern och en bror meddela sajten TMZ, som var först med nyheten, att hans tillstånd var kritiskt.
Händelsen inträffar just inför världsstjärnans omtalade comeback.
Spekulationerna om hans hälsa har varit många, åtskilliga har också befarat att han inte skulle orka med den kraftansträngning som en comeback innebär.
Jackson hade 50 konserter inplanerade, den första den 13 juli i London på O2 Arena.




R.I.P <3
Du kommer alltid att vara kungen i mitt hjärta.
Du är inte död i min värld.
;__;


Han kanske är äcklig i vissas ögon.
Men i mina är han legend.




Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack för din röst! :)

2009-06-26 @ 10:35:45
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han är kungen för mig har alltid älskat honom<3

R.I.P Michael Jackson you are a king and a legend <33

2009-06-28 @ 19:45:44
Postat av: Anonym

min kommentar det utan namnet:p<3

2009-06-28 @ 19:46:48
URL: http://em

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0