SOMMARLOV! (#)

ÄNTLIGEN SOMMARLOV!
Fast det regnar ute .__.
men det var sol innan när vi slutade skolan och det kändes
hur bra som helst! & nu tänkte jag dra genom dagen.

06;45. Stiger upp och duschar.

07;00 Väcker Emma och går ner och bakar och fönar håret.

07;30 Går upp för att se hur långt Emma har kommit. Då har hon inte ens stigit upp, hon var halvvaken!

07;30-08;30 fixar vi oss och sen så kör mami ner oss till stationen. puss på henne. <3

08;43-09;10 Buss och sen upp till skolan.

10;00 Samling i salen och har en lek som jag inte kommer ihåg namnet på men vårat lag vann! :d   Självklart. det var jag, camilla, becca och emma i laget & så fikade vi. & emma trodde majblomma var en växt.! xd    hahahahah.

11;00-11;45 "kosert" med esteterna som uppträdande. Mycket bra.

12;00 buss hem.

Sen väl hemma så slappade jag bara och lagade mat, satt lite vid datorn osv.
höll på att somna nere så valde att gå upp och lägga mig och sov ifrån halv 3 till kvart i 4 typ.
& då var det dags för traditionen; JORDGUBBSTÅRTA!<333
Mums mums, mami är bäst på att baka!
sen så har jag varit ute och gått och då stötte jag på nemo, daniel och stoffe så
då hängde jag med dom ett tag också. Trevligt att träffa daniel igen nu när han har
flyttat, likaså stoffe fast han har nog flyttat tillbaka eller så ska han iaf göra det.
sen så har jag legat här i sängen resten av tiden.
skulle ha åkt till emma med tjejerna för att käka tacos ikväll men blev inte så för min
del pga att det var inte min dag sen på eftermiddagen.. mådde inte bra i psyket om man 
säger på så sätt.

men nu ska jag faktiskt nana..
men ni får ha det så bra och sussa sött idag med.
godnatt . ;*

/ over and out.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0