Ta mig hårt bakifrån-lanet!

Idag så är det så att lilla Emma aka Slemma sover hos mig! :D
Vi lanar med 12 kg godis och cola! :d nej, skojar bara. ^^ inte 12 kg.
vi har suttit vid datorerna sen klockan 19.00 och det ska blir meeeeeer! :D
Om vi inte somnar vill säga. xd   hahah, då blire fail totalt!
Vi kollade precis på House bunny vilket är en film jag rekomenderar
för de som inte har sett den! ;o    Hur underbar och rolig som helst!

"I must meet this fucking bird!" xd

hahahahhaha, om jag skrattade när hon sa det! xd
så jävla fucking blond man får vara , värre än emma
och camilla ju! xd    ;)
hahah, eller när hon säker Askungen med mansrösten, hahaha
fyfan alltså. xd  
hahahah, nu bestämde vi oss för att sova i alla fall!
& vi har faktiskt en bra anledning och det är för att vi ska orka med dagen
imorgon också! Vi har ju avslutning och det kommer ju precis inte bli
lugnt + att jag efter de ska som vanligt äta jordgubbstårta med famililjen! :D
senare på kvällen så är det sagt att brudzen ska käka tillsammans så hoppas
att det blir av också! :D   vore as mysigt ju!
Så vi sa det jag och Emma att vi får lana på lovet istället och då ska vi vara
alla tjejer, det vore fan as kul. xd    hahahaha, tänk oss tjejer utan sömn!
hahahahahahahha, vill inte ens tänka tanken vafan! xd    stackars alla andra!


tick, tack, tick, tack!
tiden rinner iväg så snabbt!
snart är det sommarloooooooooooov!
om 12 timmar och 10 minuter så jävlar! :d
usch, tänk att nu har vi redan gått ett helt år på gymnasiet!
ett helt ÅR har redan rullat förbi oss men tänk så mycket
vi har varit med om tillsammans, både klassen och vi tjejer!
Ni tjejer har lärt mig en riktigt viktig sak och vet ni vad det är?
det är att äkta vänskap faktiskt finns! trodde inte det innan men
ni har visat mig motsattsen!
ni är min andra familj, ni är dom som finns där när man behöver
och jag har alltid lika roligt med er. jag kan inte nämna en gång
då vi har haft tråkigt tillsammans inte en enda!
är så lycklig att jag lärde känna er och att vi alla funkar så bra tillsammans!

Josefina;   jag trodde aldrig att vi skulle bli så bra kompisar som vi är idag.
För när du umgicks med Felicia så var du så konstig, inte alls den person
som du är nu idag! Är glad att vi lärde känna varandra och har kommit så nära.
Älskar dig gumman.<3

Rebecca;    dig kommer jag inte ihåg fall jag hade något emot eller inte men
med dig så trodde jag heller inte att jag skulle bli kompis men där är jag
också glad att det har blivit som det har blivit! det går alltid att prata med dig
när det är något för du är en sån bra lyssnare. Tack. <3

Emma;      jag kommer ihåg att jag tyckte inte om dig alls för du satt och 
snackade skit om mig och mitt löshår när jag hade det i!
JO, det var nog du och Rebecca. :o    hm, eller? aja, skit samma.
dig är jag lika glad att jag lärde känna för har alltid så roligt med dig och
vi är riktigt sjuka tillsammans måste jag säga. xd        Love you girl. <3

Camilla;   sparade dig till sist för att du och jag har en sån rolig bakgrund!
tänk att vi verkligen har hatat varandra och nu menar jag HATAT! ;o
det är så sjukt för vi är så pass bra kompisar nu, har fått en helt annan bild
av dig och du har förändrats sjukt mycket!
tänk att en blond hora har kunnat komma mig så nära. ;>
vi har alltid så jävla roligt tillsammans och kommer alltid på sånna jävla sjuka
saker och skrattar åt allt och inget. xd     tack för att du finns och glöm inte bort;
du är fin som du är. <3




Ni är min andra familj.<3


/ over and out.


Kommentarer
Postat av: Emma

House Bunny är ett måste för att se alltsåXD okej där kände jag att min svenska inte blev så bra men fan snart är det sommarlooooooooooooov :DD

HEHE vet inte vad du snackar om;oo ahhahahxD

Ni flickor är min andra familj älskar er så hemla mycket <33333

2009-06-11 @ 00:29:30
URL: http://emmaaslifee.devote.se/
Postat av: Becca

haha oh mikaela love you! :')<3

2009-06-12 @ 01:27:05
URL: http://bexxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0