Truck meet på Chappis.


Idag så blev jag väckt 09;30 för att gå upp och käka frukost med alla.
Anledningen till att jag steg upp så tidigt är för att vi skulle till Chappis
idag för att kolla på alla fina lastbilar det fans där ute. ^^
2 mils resa dit blev 4 och fråga mig inte hur. xd
Väl framme så fanns det massa fint att titta på + en otrooooligt fin bil!
Sen efter ett tag så åkte vi hem och åt mat och nu så sitter jag här.
Som ni kanske märker så orkar jag inte skriva så mycket . :p
Kan väl säga att Malin kom igår, min "syster"/pers dotter, kalla det
vad ni vill . :p
men nu ska jag slappa lite till sen ta och lägga upp bilderna på lastbilarna
på min bdb. 
det blir la runt 18;30          För er som har glömt mitt bdb nick ; CANDYFUCKFACE @ bdb.


ha en bra dag!
/ over and out.



Kärleken är inte blind, bara väldigt närsynt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0