Underbar dag!

Idag så sa Emma att hon skulle till Jkpg och då frågade jag fall
man kunde hänka och det fick man.
Så vi har spenderat dagen där med shopping osv, riktigt trevligt.
Köpte ett par fina öronhängen (bild kommer imorgon).
orkar inte skriva så värst mycket pga att jag är otroligt trött. :p
men det var en underbar dag med Emma, m-mh.
Bestämdes också att flickan ska sova hos mig Onsdag-Torsdag
och då ska vi dygna med lan och cola. :D
haha, det kommer bli såååå lyckat. XD
Per <3 har också varit på sjukhuset i Jkpg idag så
uppdatering av cancern kommer imorgon..


Funderar också lite på mitt hår vad man ska göra.
Tror ni att det blir nice med ljus brunt med guld
eller kopparfärgade slingor i håret?
Funderar liksom på det, tror det skulle bli nice.
Help me.

Aja, nu ska jag krypa till sängs.
Hektisk dag imorgon också, blir ju Vmo med Becca för
att käka pizza och titta på deras bal.

/ over and out.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för dagen det va fan bäst :D hahah vargen kopian xDDDDD hhahahah xd älskar dig<3

2009-06-08 @ 23:29:44
URL: http://emmaaslifee.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0