Värnamo

Jag vill börja med att ta upp en sjuk sak som jag såg på 
"msn nyheterna" när jag loggade in.
Det är att de sjuka fittorna i USA tror jag det var har fått för
sig att göra tröjor av hundhår!! ;o
Har dom inte gått lite väl långt nu kanske? Jag menar, hallå?
Det är hundhår vi snackar om!
Inte bara tala om äckligt även att man tvättar det men också äckligt för
att det är HUNDHÅR!
+ att det är ju ffs sad vad människor kommer med för idér i dagens samälle!
Stackars hundar säger jag bara!
Inte nog med att vi ska klä dom med kjolar, tröjor, smycken och skor.
Nu ska vi göra tröjor av DOM , eller ah, deras päls. Nej, helt fel!



Idag så blev det ju som sagt Värnamo efter skolan, eller
ah, vi skolkade gympan. xd    bus på oss.
Vi gick runt och letade efter en billig pizza och det hittade vi,
på andra sidan stan typ -.-''
Väl där så sitter vi ute och käkar och då kommer det 2 killar
dit med och sätter sig inne för att käka.
men saken är den att jag trodde att jag skulle halshugga dom! :o
Dom satt och glodde HELA tiden och då menar jag HEEEELA tiden!
Inte nog med det, dom förökade sig. Efter ca 10 minuter så kommer
det en till och glor lika mycket. :o
Usch, fyfan vad arg jag blev!
Efter pizzan så bar det av efter letande på toalett.
Vi fann en inne på Flanaden. :]
Sen så kollade vi på balen, var inte alls några "wow" klänningar där. :o
Var kanske 4-5 st MAX som var fina där. ;s
Hm...?
I alla fall, åkte hem vid halv 7 och duschade och åt och nu sitter jag här
och har ont på innelåren...

& jag lovade er en uppdatering om cancern idag och det ska ni få.
Måste få skriva av mig liiite iaf.
Kanske ska börja med att han har ju varit i Värnamo de senaste gångerna
han har varit på sjukhuset och denna gången så blev han skickad till Jönköping.
men saken är den att de i Värnamo skulle ha skickat en remiss upp till
Jönköping. Tror ni dom hade gjort det? NEJ!
Så mamma ringde till Värnamo sjukhus och var jättearg och frågade vad
fan dom höll på med. Då blir hon i telefonen jättearg med på de som skulle
ha skickat iväg den och säger till mamma att hon ska BEGÄRA att de faxar upp
den till Jönköping direkt.
Men som sagt, han var inne på sjukhuset i Jkpg igår och de hittade fler "cancer knölar"
och mer cancer som de inte kan sätta namnet på osv.
Så han ska skickas till Lindköping där de ska avgöra fall han ska strål eller
cellgifts behandlas. men det är inte så allvarligt så att han måste ha 
behandligarna just nu!

& en annan läskig sak som jag fick reda på precis nu!
Per kommer in och frågar fall jag har hört eller sett något konstigt
på baksidan men jag sa nej, för det har jag inte. :o
& han ba "det är fyra runda stora prickar där gräset har dött, som
i en fyrkant!"
fatta vad scary!! :o
Vafan kan det vara!  ufo!?
Haha, varför inte? :p
Nej men jag vill fan veta vad det är och det är fan lite scary ändå! :o


/ over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0