Hejhej.

Dagen har varit bra i sig, stör mig bara som fan på en viss person!
Kan inte nämna namn, men det räcker väl att säga "ni skämmer ut BF"
så fattar dom som behöver förstå!
Har mått illa och haft huvudvärk mestadels av dagen, men det har bara
varit att bita ihop och se glad ut. 
När jag kom hem så satte jag mig lite vid datorn och softade tills Kevin
kommer inrusande 

- "mikaela, kom och titta på baksidan! ;D"
- "vadå? har du köpt en bil till mig?"
- "Nej, men kom och titta!"

Jag följer med honom till altanen och där står Tobias & Tobias, men det
var ju givetvis inte det jag skulle se!
Där står också deras crossar, gissa om Mikaela dregglade! :o
I vilket fall, Tobias har man ju inte träffat på as länge så det var ju kul att träffa
honom igen, m-mh!
Dom ville ha fika så det var ju bara att ställa sig och börja baka medans lilla Tobbe
fick cykla ner för att köpa margarin som var slut.
Jag fixade ihop en kaka som nu står och svalnar medans grabbarna är ute
och fiskar vid någon sjö så dom kommer hit och fikar sen.
Nu så lagar jag mat med, kött & potatis. Men inte vilket kött som helst, detta är
komplicerat, tro mig! & jobbigt som fan att göra. XD
Haha, men vad gör man inte när man väl är på humör för att  hålla på i köket?

Har planer på att kanske gå ut och gå senare, men vi får se fall det finns tid över!
Måste skriva klart min Shakespeareuppsatts. -__-''

Btw, har väldigt svårt för att bestämma mig för vilka av dessa jag ska köpa
så det vore väldigt snällt om ni kunde säga vilka ni tycker.
Antingen här eller på min bdb CANDYFUCKFACE  där jag har bilder på alla!
Tack på förhand.



Men nu ska jag fortsätta med maten och även gå och kolla till kakan!

/ Over and out.

Kommentarer
Postat av: Robban (designern)

Jag tycker ju de klarblå!

Kör på de! :D

2009-05-18 @ 19:46:50
URL: http://bilderobubblor.blogg.se/
Postat av: anna

Varför stör ni er så mycket på henne?<3

2009-05-18 @ 20:37:58
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0