Onödig dag!

Vi har haft en sån jävla onödig dag idag!
Vi började 08:30 med nationella i matematik, fuck it säger 
jag ju bara alltså, det gick fan skit!
Sen så hade vi världens jävla håltimme till 11.50 så jag
åkte med mamma till Lindex och köpte en ny bikini, underkläder
och ett par fina öronhängen. Tack mamma! <3
Sen så gick vi och åt när jag kom tillbaka, wokad fisk. BLÄH!
Det fick bli knäckebröd och vatten idag. Love skolans knäckebröd!
Aja, i vilket fall så hade vi svenska efter det i ca 15 minuter (lönt)
sen så såg vi på en teater, Glasblåsarens barn.
Den var faktiskt rätt okej, älskar ju filmen så!
& Hanna, min kompis var ju med så man var ju tvungen att titta. ^^
Efter det så hade vi gymnastik och det sög som vanligt.
Jag, Becca och Nur "gick ut och gick" men vi satte oss på en bänk i skogen
och pratade sex osv , trevligt trevligt.
Vill också nämna att bänken var jävligt hög, nådde inte ner. Var en bra
bit ner till marken. XD
Men i alla fall, Camilla följde med mig hem efter skolan för att vi
desperat skulle se fall det fans något sommarjobb på Solbacka eller Tempo.
Vilket det inte gjorde. Sen efter det så gick vi hem till mig och lagade mat
och skojade runt. Hon åkte hem runt 6 tiden.
& då så var jag egoist och tog lite kort. ^^
Och tja, nu sitter jag här och ska sova.
Längtar som fan tills imorgon, LISEBERG!
Med Josefina, Camilla, Becca och Emma. <3
Kommer inte skriva här förrens på Fredag igen troligen.
Men ha det bra!


ser fan as tjock och ful ut på denna bilden.

En av egobilderna!
Mer hittar ni på CANDYFUCKFACE @ bdb.


/ Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0