Tillbaka.

Hej på er!

Ni får ursäkta uppehållet men är så otroligt trött.
Orkar heller inte skriva vad jag har gjort den senaste veckan
så ni får kika in på min bdb; CANDYFUCKFACE @ bdb
Ska försöka vara mer aktiv, jag lovar.

Det som har hänt kortfattat är väl;

* Liseberg =
Var otroligt roligt. Med bra folk som sällskap så går allt bra.
Jag vågade äntligen åka kanonen och balder.
Vi hade lovande väder, en skur kom det när vi satt inne och åt. :)
                       

* Halmstad hos Josefina =
Också otroligt roligt. Nice väder på torsdagen men på
fredagen så var det la sådär..
Hade kul på torsdagskvällen i stan må jag säga. XD

* Helg hos Camilla =
Nice att få slappa lite, kan vara bra det med. 
Vi tittade på filmen Mirrors, den var inte så
värst läskig.. :/

* Slut med Philip =
Han är (helt ärligt nu) en idiot. Det han kallade mig var
helt enkelt inte acceptabelt
Saker som "bitch, idiot, subba, fitta, efterbliven" osv tycker
inte jag att jag ska behöva ta..
+ att man har ju fått höra en del om  att han springer runt
ifrån famn till famn så ja...
Men det finns andra, tro mig. ;)



Det var väl det som har hänt, ska som sagt försöka hålla er uppdaterade om vad
som händer i mitt otroliga "spännande" liv.
Have a nice day.

/ Over and out.






All I wanted was to be fixed.
You fixed me and broke me again.
Will I ever be fixed and stay fixed?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0