DONE!

& det gjorde inte ont. :DD
Trodde jag skulle dö först när jag såg mamma ta den, såg
ut som att hon typ högg den i armen på henne. När det väl
var min tur så ville jag verkligen inte först, total vägrade
och höll fan på att börja lipa. xd
Nej men så allvarligt så att jag höll på att börja gråta var det
inte men höll på att vägra först. Hon frågade mig hur gammal
jag var och fick ju nästan skämmas med att säga att man snart
fyller 18. Haha, jag menar snart 18 år och klarar inte ens av
en spruta. :o  Haha, jadu Mikaela but you did it ffs. :DDD

Är rätt stolt över mig själv , lugnade ner en liten flicka som skulle
ta sprutan. hon var jätte nervös , höll typ på att börja gråta och
vägrade typ och så såg jag hatt hon hade en hello kitty tatuering så
sa jag det ba "gud vilken fin tatuering du har, vart har du gjort den"
hon ba "men det är ju ingen riktig ju" med väääääääääärldens jätte smile. :DD



Ska få Mattias & Kevin och ta den.
Säger inte detta för att "ah du måste ta den annars så ..." utan
det är för att jag är så otroligt rädd om dom båda och om dom
skulle bli sjuka i det så dör fan jag.
Om dom bara förstår att det är för deras egna bästa och att jag
säger detta för att jag älskar dom så otroligt mycket :(((
Aja, vad ska man göra?
Nu ska jag städa rummet och sen bara ta det lugnt.
Ha en fortsatt bra kväll allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0