Bra helg.

Otroligt bra helg med älsklingen.
Fredag-lördag spenderades hos honom, mys mys.
& sen på lördagen runt 6 tiden så åkte vi home to me.
Träffade Nahome osv, trevlans som vanligt.
Sen så var det hem och duscha, äta och slappa vid tv;n.
Blev även lite mys där med.
Idag så åkte han hem. Tycker vi om det? Nej!
Lika jävla tråkigt varje gång man måste åka hem eller han ska hem.



Aja, skola imorgon.
Inte pepp alls. Prov på tisdag med, har jag övat? Nej.
Måste jag plugga röven av mig ikväll och imorgon? ja!
Förstår inte vart all min ork har tagit vägen faktiskt, orkar inte 
med någonting längre.. hm..



I alla fall så hade jag tänkt börja bli lite nyttigare.
Försöka gå ner lite i vikt kanske, är ju som sagt inte nöjd med
hur jag ser ut och då får man göra ändringar. :)

* Äta bättre.
* Knappt något godis (
äter i och för sig typ inget sånt längre. ;s)
* Börja med att gå ut och gå varje kväll igen.

Får väl börja lite så, så får man se fall man kanske kan tappa
några kilo, kanske kan få lite finare kropp.
Vi får helt enkelt se, måste väga mig också för att se fall man
kommer få någon ändring på det hela.
Nu ska jag leka lite med mina naglar, se fall man kanske kan
göra något roligt med dom.
Är trött på den vanliga manikyren nu faktiskt, men men.


Men ha en fortsatt bra kväll allihopa, sussa så sött när ni väl
ska sova. :3


( Lite rolig är den allt. (aa) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0