Dryg dag!

Blev som sagt en natt med Mattias, mysmys som vanligt.
Hade sovmorgon idag så började inte förrens 12;25 men
när jag väl kommer dit så får man veta att vi slutar halv 2
+ att svenskan är inställd så gick till skolan för en lektion
1 timme! Hade likaväl kunnat ligga kvar i sängen hemma
med honom, blir arg... -.-'




Men men, vad gör man?
Idag så blir det nog att ta det lugnt.
Ska stanna kvar i Gvd med Karin efter att hon har slutat
och prata lite med henne.
Sen vid halv 7 så är det dags för nöff nöff sprutan!!!!!!!!!!!!!!
Ni anar inte , jag vill verkligen inte ta den! Klarar ju för fan
knappt av att ta ett fucking stick i fingret , hur ska jag då
klara av att ta den äckel sprutan!?
Följ med som moraliskt stöd , någon!?!?!?
Tar fan med mig min hello kitty nalle och beter mig som en
3;åring som inte vågar ta sprutan för det är sån jag känner
mig och det är sån jag kommer vara. Kommer sitta där och lipa
så att tårarna sprutar på mig och det kommer göra jätteont!
Jag kommer helt enkelt dö!





Men nu ska jag lämna datorn och se fall man kanske kan hitta
något vetigt att göra istället för här var det bara tråkigt...
Men ha en bra dag alla så hörs vi kanske senare.


Byyyyye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0