^^

Hejsan bloggen.

Idag har det faktiskt varit en rätt så okej dag.
Började dagen med naturkunskap 'som suger' men Tomas
var lite lagom virrig idag och tillslut så pratade vi om
porrsurfa osv. xd   Mycket intressant må jag säga.
Sen så var det kommunikation med Ingegärd och den
var ju rolig på sitt lilla sätt, som vanligt så skulle vi
driva med henne, bus på oss. Men vad ska man säga, vi
går bf. ;d
Rast rast rast och även lunch, kyckling gryta + ris tror jag
nog man kan säga. Åt de jag tycker anser är mycket.
Har nämligen börjat få problem med magen min igen och
det tycks inte om hos Mikaela pga att det förvärrar min migrän..
Efter lunchen så hade vi hälsopedagogik och den var slapp
och bra, älskar Marias lektioner alltså!


Vid 14;00 så kom Mattias och mötte mig vid skolan och så bar
det hem till honom. Vi kollade på film och bara hade det mys.
Måste säga att jag tycker verkligen om den pojken, mer än någon
av er kan ana! Saknar honom sjukt mycket och jag har bara varit
borta ifrån honom sen 21;30...
Fick det lite mys med pussar nu under detta otroligt härliga vinter väder
med massa mysig snö. Fast kylan kan vi ju skita i tycker jag. Som
tur väl är så har jag ju en underbaring till pojkvän som värmer mig,
+ i kanten för honom! ♥



Men nu ska jag lyssna på musik, försöka bli varm och vara social
på msn. Så ni får logga in där om det är något särskilt ni vill.

byyyyyyye. :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0