...

Klarar inte av detta , min mage dödar mig bokstavligt talat.
Kan inte stå upp rakt, kan knappast ligga ner pga att det gör ont
så hur fan ska jag göra!?
Gråter nästan av smärta, kropps temperaturen går upp och ner,
skakar osv osv.
Orkar inte med detta. Ni har ingen aning om hur detta är, det går
inte att beskriva hur jävla ont det gör!

Natten tillbringades med baby och det kändes mycket bättre än
att bara ligga hemma i sängen helt själv.
Var otroligt trött så somnade rätt tidigt, men men. Mår man inte
bra så.. All min energi går just nu åt till att orka dagen liksom..
Får se fall man kanske får kolla upp detta.
Men nu ska jag nog duscha sen så bär det nog av till papi över
natten. Vet inte hur jag ska orka.
Men ha en bra dag, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0