...?

Sitter..
Försöker andas..
Kan inte säga till dig varför jag så gärna vill att du kommer..
Sväljer gråten..
Håller kvar min stolthet..
Inte igen..
Inte igen..
Visst, du kan sakna någon..
Men detta idag har inte varit saknad, det har varit annat..
Ett begär..
"Jag klarar mig absolut inte utan dig" dag..
Många funderingar, vill inte säga vad..
Är orolig..
Är fundersam..
Vet inte vart..
Får panik..
Kan inte sluta gråta..
Varför..
Förflutet..
Varför kan man inte radera..
Varför påminner du mig..
Varför hör du av dig..
Varför stör du mig..
Saknar..
Älskar..
Hatar..
Sårar..
Vad skriver jag om..
Jag vet inte själv..
Orden kommer..
Tangenterna trycks på..
Ord/meningar skapas..
Vad betyder dom..
Är så förvirrad..
Vafan är detta?
Jag är så stark annars?
Varför ska just jag hamna i fallgropen nu..?
Orkar inte, var här med mig..
Håll om mig..
Låt mig gråta i din famn..
Torka tårarna..
Säg att allt blir bra..
Du är här..
Jag älskar dig..
Det som inte dödar det stärker dig.




Kommentarer
Postat av: Anna

Mikaela vad har hänt?<3

2009-11-17 @ 20:35:52
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-11-17 @ 22:19:51
Postat av: sannie

mainstream - frågestund på min blogg. shoot!

2009-11-18 @ 08:48:07
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0